Facebook på Autopilot (næsten)

Det kan være noget af en opgave at beskæftige sig med Facebook-marketing i dag. Ikke alene skal du sikre dig, at dit indhold kvalitetsmæssigt er i top, men du skal også vide noget om målretning og annoncering, så du får dine budskaber ud til de rette personer.

Læg dertil alle de irriterende konsulenter og eksperter, som bliver ved med at banke dig oveni hovedet med vigtigheden af datadreven kommunikation.

Mulighederne for indsamling og brug af data på Facebook er talrige. Retargeting, målretning på baggrund af mailadresser, mod folk, der har set din video eller interageret med dit indhold og meget mere. Du ved godt, at mulighederne findes, men hvor skal du starte? Hvornår skal du gøre hvad?

I dette oplæg giver David Lorentzen dig eksempler på, hvordan du kan bruge meget af denne data og sætte dit gode indhold på autopilot.

Det kommer ikke til at handle om Zalando-style retargeting, hvor du jagter brugerne overalt på nettet, men om automatisering af mange typer kampagner og om måden hvorpå du kan strukturere dit indhold sådan, at du ikke behøver opfinde den dybe tallerken hver eneste dag.

Indlægget er målrettet begyndere og øvede, men mange eksperter vil dog givetvis også finde inspiration i tankerne bag David Lorentzens måde at gribe social media-annoncering an på.

Beliggenhed: Skovbrynet Dato: 28. september 2017 Tid: 10:10 - 10:50 David Lorentzen
David Lorentzen ApS