LinkedIn annoncering i 2017

Har du også bemærket, at organisk reach på opslag fra din virksomhedsside er faldende? Du er måske endda blevet opfordret af LinkedIn til at annoncere på dine opslag for at få mere reach? Og måske har du forsøgt (og fejlet fælt)? Eller måske er du den person, som siger, at Facebook annoncering ikke er for jer, fordi I er B2B?

Så vil du lære en masse nyt i dette indlæg om LinkedIn-annoncering anno 2017.

I oplægget vil Lars Skjoldby fortælle om de (hårdt lærte) ting, han ikke var opmærksom på og hvad du skal gøre, hvis du vil annoncere på LinkedIn.

Lars vil også vise dig cases på de nyheder LinkedIn har lanceret i år. Nyheder som lead annoncer og retargeting. Og han vil give dig inspiration til, hvordan du kan bruge det i din markedsføring. Og endelig vil du gå fra oplægget med en fornemmelse af, hvor LinkedIn er på vej hen som annonceplatform.

Niveau: Begyndere

Beliggenhed: Grupperum E Dato: 28. september 2017 Tid: 12:00 - 12:40 Lars Skjoldby
Skjoldby & Co